X
تبلیغات
وکیل جرایم سایبری

سامانه بازاریابی فایل های دانشجویی

ایروبیک ورزشی وسعت بدن


لینک دریافت خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  قابل ویرایش پرینت

تعداد صفحات: 32

 

ایروبیک ورزشی وسعت بدن

برای تمام مردان زنانی که سیب گلا‌بی بودن هیکلشان جان لب شده‌اند ایروبیک یک موهبت است

ایروبیک چیست؟ ایروبیک یعنی فعالیتی که عضلات بزرگ کار می‌گیرد، حداقل 12 دقیقه حرکات ریتمیک موزون، شرایطی که سرعت شدت تمرین قابل تحمل نیاز بدن اکسیژن مدتی افزایش می‌یابد، فعالیت انجام می‌گیرد. ایروبیک جزء‌ فعالیت‌های هوا‌رسان (شدت تمرین بالا مدت تمرین پایین) است.

 

جوایز ایروبیکایروبیک سلامت معجزه می‌کند، فقط کافی حرکت کنید جوایز دریافت کنید: اکسیژن‌گیری بیشتروقتی شما حرکات موزون ریتمیک ایروبیک انجام می‌دهید، سرعت نفس کشیدن شما افزایش یافته عمق هر نفس(دم) افزایش می‌یابد، نتیجه گرفتن اکسیژن بیشتر بیشتر هواست. قلب قوی‌تر قلب شما اینکه میزان بیشتری اکسیژن انرژی سوی عضلات‌تان بفرستد، سریع‌تر می‌تپد هر تپش مقدار زیادی اکسیژن سوی عضلات حال حرکت شما پمپ می‌کند. تولد رگ‌های بیشتر رساندن مقدار بیشتری اکسیژن عضلات شما، مویرگ‌های عضلات بزرگ‌تر(گشادتر) می‌شوند محصولات‌ زاید حاصل سوخت ساز مانند اسیدلاکتیک دی‌اکسید‌کربن محل دور کنند. اگر شما مدتی ورزش‌های خود ادامه دهید، مویرگ‌های بیشتری عضلات شما شکل می‌گیرند. افزایش درجه حرارت بدن ممنوع درجه حرارت بدن شما، هنگامی که عضلات خود مرتبا حرکت می‌دهید،‌افزایش می‌یابد جلوگیری افزایش دمای بدن، بدن شما گرما انرژی حاصل روش‌های مختلف، مثلا بازدم هوا پس می‌دهد، همچنین عرق کردن شما، حرارت اب مواد معدنی دفع می‌کنید. ارامبخشی بدون مسکن انجام حرکات ورزشی ایروبیک صورت منظم باعث ازاد شدن اندرفین بدن شده که یک مسکن (ضددرد) طبیعی است.

ایروبیک دشمن بیماری‌هابیماری قلبی: بیماری‌های قلبی قرن حاضر قاتل اصلی انسان‌ها هستند،‌ اگر شما یک حمله حمله قلبی داشته‌اید، انجام حرکات ایروبیک مناسب حمله قلبی دوم پیشگیری می‌کند. همچنین ایروبیک فشارخون کاهش می‌دهد. چربی خوب خون: اگر شما برگه ازمایش خود دست دارید افزایش چربی بد خون نگران هستید، ایروبیک می‌تواند کاهش چربی افزایش چربی خوب بدن کمک کند. کاهش میزان چربی بد خون، امکان تشکیل لخته رگ‌های شما کاهش یافته شر سکته مغزی خلاص می‌شوید!

درد عضلانی ممنوع

حرکات ایروبیک رشد مویرگ‌های کوچک عضلات تحریک کرده پدیده رساندن موثرتر اکسیژن عضلات کمک کرده دفع محصولات زائد سوخت‌وساز مثل اسید لاکتیک که تجمع انها عضلات باعث درد عضلانی می‌شود، کمک می‌کند. خاطر داشته باشید حرکات ایروبیک شاید دشوار باشد، ولی دردناک نیست. بنابراین اگر پس انجام حرکات دچار دردعضلانی مفصلی شدید (البته جز روزهای اولی که ورزش شروع کرده‌اید) بهتر چند روزی خودتان استراحت بدهید پزشک مربی ورزشی مشورت کرده ورزش دیگری گروه ورزش‌های ایروبیک جایگزین قبلی کنید. همچنین ورزش‌هایی مثل دوچرخه سواری شنا شما کمک می‌کنند مفاصل خود تقویت کنید، چون حین انجام فعالیت‌ فشار زیادی مفاصل وارد می‌شود.

یک لیوان شادی لطفا انجام حرکات ریتمیک موزون ایروبیک شنیدن موزیک شاد، شما سرحال می‌اورد افسردگی بین می‌برد. همچنین پایان یک روزکاری پرمشغله شما کمک می‌کند احساس ارامش کنید. سال 2003 مطالعه‌ای دانشگاه هاروارد نشان داد،‌مردانی که ایروبیک کار می‌کنند نظر قوای جنسی همچون مردان 2 5 سال جوان‌تر خود، عمل می‌کنند.

ایروبیک چند ساعت؟ اینکه چه مدت زمانی انجام تمرینات ایروبیک اختصاص دهید بستگی هدف شرایط فیزیکی شما دارد اما زمان 10 60 دقیقه مناسب نظر می‌رسد. اگر هدف شما کاهش وزن اضافی بدنتان شرایط جسمانی بدنتان اجازه می‌دهد، می‌توانید مدت بیشتری ورزش کنید. تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که شما تمرینات منظم 10 دقیقه‌ای،‌2 3 بار روز حداقل 5 روز هفته، می‌توانید امادگی جسمانی مناسبی داشته باشید.


نظرات (0)
نام :
ایمیل : [پنهان میماند]
وب/وبلاگ :
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)